ClickCease
חיפוש

דיני משפחה – גירושין

מערכות יחסים זוגיות הן מורכבות, מגוונות, שונות ודורשות הרבה הבנה בפן הפרוצדורלי, המנטלי והרגשי. וכאשר מגיעים לנקודת הקיצון של הגירושין עדיף שיהיה מישהו שיתווך ביניכם.

 

עורכי דין אשר בחרו לייצג בתחום דיני המשפחה בחרו לעצמם משימה לא פשוטה למצות עבור לקוחותיהם את כל הזכויות תוך שמירה על התא המשפחתי המורכב לא אחת מילדים, נכסים, חברים וגרעין רחב המשפיע על ההחלטות של בני הזוג אם להישאר ביחד או להיפרד.

ההחלטה להיפרד או להישאר יחד, לא פעם אינה החלטה פשוטה במסגרתה רב הנסתר על הנגלה. מערכות זוגיות עוברות טלטלות לא קטנות, ההחלטה להישאר במערכת יחסים זוגית לפעמים נובעת משיקולים שאינם רק בינו לבינה, אלא שיקולים כלכליים, פחד ממסלול לא ידוע, בושה, ילדים, חברים ועוד שלל סיבות שהם אינם הגרעין של הקשר הזוגי אלא "פיגומים חיצוניים".

עורך דין אשר מטפל בתחום דיני המשפחה חייב לזהות את אותם "פיגומים חיצוניים" אשר מחזיקים את הקשר למרות שהקשר הזוגי כבר איננו עוד, זאת במטרה לסייע לבני הזוג לקבל תמיכה בתהליך הפרידה בכמה שפחות נזקים עם הרבה יותר וודאות, מתוך הסכמה והכלת התהליך.

השופט אדמונד לוי ציין כי:

"…יחסים בין בני זוג הם מערכת סבוכה ומורכבת שמטבעה, מרביתה מתקיימת הרחק מעין בולשת, ועקב כך רב הנסתר על הנגלה … "

צריך ונכון לשמור על מערכת זוגית שאינה מבוססת על "פיגומים חיצונים", אך אם הקשר הזוגי התשנה עם השנים ובני הזוג מרוחקים אחד מהשני, מותר ואפשר להיפרד בכבוד תוך הכלת כל הסביבה ולהביאה להבנה שאפשר גם אחרת. אפשר להתגרש מתוך הכלה, ללא בושה, עם מעט מאוד צלקות ולאפשר לכל צד במערכת היחסים להמשיך את חייו בדרך אחרת.

פרידה שהיא בהסכמה מותירה את הקשר "חי" גם אחרי הפרידה ומאפשרת התנהלות שקופה והוגנת כמעט ללא נזקים ותוך קבלת הסטטוס החדש.

עורכי דין אשר עוסקים בדיני משפחה, חייבים לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הנגלים והנסתרים כאשר הם לוקחים על עצמם להיות חלק מפרידה של בני זוג, לנטרל מוקשים ולדעת להכיל כל מצב וכל סיבה במסגרת תהליך הפרידה. מערכת יחסים בין בני זוג אינה סטטית היא מלאת זעזועים ורגשות ולא תמיד בני זוג יודעים להתמודד בהצלחה עם אותם זעזועים נכון.

המושג שמירה על התא המשפחתי לעיתים משמעותו לנהל תהליך פרידה נכון ואחראי להבין שיש צורות חיים שונות ואחרות אשר יכולות לשמור על הקיים גם לא בתוך אותה מערכת יחסים זוגית אשר נקראת נישואים.

 

לקבלת ייעוץ ראשוני בדיני משפחה להובלת פרידה בהסכמה מתוך הכלה והבנה פנו אליי.

"חכמים אמרו – שקשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף, ואם בזיווגם ובשיתופם של בני אדם כך, קל וחומר בניתוקם ובקריעתם זה מזה שקשים גם קשים הם כקריעת ים סוף".

השופט מנחם איילון

משרד עורכי דין ליאת פייגל ושות'

דיני משפחה – גירושין
דיני משפחה – גירושין
עו"ד ליאת פייגל
עו"ד ליאת פייגל
עורכת דין ליאת פייגל מתמקצעת בתחום דיני העבודה והמשפחה ובכל המעטפת המשפטית התומכת בתחומים אלו על כל רבדיה. בעלת יכולת ומוטיבציה לחבר תחומי משפט שונים לצורך השגת מקסימום האפשרויות ומיצוי הזכויות עבור הלקוח. מרצה בתחום דיני תאגידים, חברות ודיני חוזים בהכנה לבחינות לשכת עורכי הדין. מלמדת באופן פרטני כתיבה משפטית ומשפט מנהלי. מסייעת בכתיבת סמינריונים לסטודנטים בשנה השלישית והרביעית ללימודי משפטים. לעורכת דין ליאת פייגל 20 שנות ניסיון בתחום הביקורת החקירתית בגופים ציבוריים גדולים, ניסיון בתחום הייבוא ייצוא והסחר הבינלאומי.

עו"ד ליאת פייגל ושות' בפייסבוק | מייל אישי: [email protected] | אודות עו"ד ליאת פייגל ושות'

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 12 ביקורות
×
js_loader
a4
משרד עורכי דין ליאת פייגל ושות'
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם נציג המשרד >>