ClickCease
חיפוש

עורכת דין ליאת פייגל

בנימה אישית, 

החל משנת 2018 שהנני מייצגת בתחום דיני העבודה והמשפחה, בשל החיבור עמוק לאנשים ולמקצוע המאפשר לי לבטא צדדים וכישורים נוספים הקיימים בי לרבות הפן הסוציאלי ורגישותי לבני אדם כחלק מה DNA שבי. 

עוד משחר נעוריי, הייתי רגישה למצוקות ולכאב של אנשים, והחלטתי שאם תהיה לי האפשרות אהיה לוחמת צדק, כדי למגר את הסבל הגלובלי. הדרייב שלי כל בוקר, הוא אמונה שניתן לשנות דברים לטובה, ניתן לתקן וניתן לשקף עוול בצורה מדויקת בפני הערכאות המשפטיות ולסייע במקרים מורכבים באופן שגורם לי ולצוות שלי סיפוק גדול בעבודה. 

במסגרת עיסוקי כעורכת דין, וכן מניסיוני בחיים, הגעתי לתובנה ומסקנה, שכל סכסוך בין צדדים, תמיד מתחיל בצורך בסיסי של שני צדדים לקבל כבוד, הערכה והכרה, אותה לא זכו לקבל. 

למעשה לכל בעיה יש גרעין ממנו זו נבטה ועל מנת לטפל בה, יש להגיע אל שורשה, וכך להבין מה היה הגורם הראשוני להיווצרותה.

אנחנו פוגשים במשרד הרבה מאוד סכסוכים במערכות יחסים שהתפתחו לסכסוכים מורכבים, כיוון שלא טופלו בתחילת הדרך בבעיות הפעוטות, וכך הצטברו הכעסים שיכלו להיפתר, אלמלא לא היו צוברים כעסים. כאשר אנחנו חוקרים את שורש הבעיה, הרבה פעמים אנחנו מגלים שמדובר במחלוקת פעוטה שהלכה והתפתחה לממדים עצומים, אותם ניתן היה למנוע באמצעות הידברות, כבוד הדדי ושקיפות.

אני מאמינה מאוד בדרך הגישורית, אם כי, קיימים מקרים בהם אין שיתוף פעולה מלא משני הצדדים מה שהופך את הפניה לערכאות – להכרחית.

אנחנו רואים ערך עליון בהקשבה ללקוח, במטרה להבין את רצונו האמיתי אותו הוא מבטא לעיתים ללא מילים או בין המילים, ולכן הקשבה היא אומנות בפני עצמה, שחייבת שתהיה לכל עורך דין במשרדי שעובד בתחום דיני העבודה ו/או המשפחה, שהם תחומים מאוד טעונים ברגעים לא פשוטים. רק כאשר מקשיבים ללקוח ניתן להתאים לו את השירות והחוק הרלוונטי ואת הטיפול המשפטי הייחודי המתאים לו.

כעו"ד ומרצה אני שואפת להוות נקודת אור ומקור השראה לבני אדם בכלל ולעורכי דין בפרט, שיתגייסו למען הטוב המצרפי, במבט רחב ויעניקו שירות גם ללקוח וגם לחברה, וכך התרומה תהיה גדולה יותר, מוצדקת ומוסרית למען חברה טובה יותר, זאת למעשה השליחות, זה הניצחון שלנו כחברה.

אני מאד מתחברת למשפט משירו של שלמה ארצי :

"אם לא נאט, לא נביט, לא נשים לב לפרטים, לא נגיע לארץ חדשה" (שלמה ארצי, ארץ חדשה), 

אנחנו תמיד צריכים להאט, לשים לב לפרטים – כדי שנוכל להגיע לארץ חדשה, בכל מובן. 

 

עו"ד ליאת פייגל ושות' בפייסבוק | מייל אישי: [email protected] | אודות עו"ד ליאת פייגל ושות'

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 12 ביקורות
×
js_loader
a4
משרד עורכי דין ליאת פייגל ושות'
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם נציג המשרד >>