ClickCease
חיפוש
השאירו פרטים למימוש זכאותכם לשיחת ייעוץ מקצועי משפטי מיידי

מי אנחנו?

משרד עו"ד דיני עבודה ליאת פייגל ושות' הוא הכתובת המקצועית והאיכותית לכל סוגיה בעולם דיני העבודה. צוות המשרד, עורכי דין מהשורה הראשונה בתחום, עומדים לרשות לקוחותינו כדי לייצג אותם נאמנה ולהשיג עבורם את התוצאות המיטביות

ניסיון עשיר וידע רב שנצברו מטיפול באינספור מקרים, שירות ייחודי ומחויבות בלתי מתפשרת ללקוח – אלו הן אבני היסוד עליהן נסמכת העשייה המקצועית במשרדנו.

צוות עורכי הדין המוכשרים שלנו בראשות עו"ד ליאת פייגל, מנהלים תיקים בתחום דיני עבודה, בכל היקף ובכל קשת הנושאים: זכויות עובדים, זכויות מעסיקים, תאונות עבודה, פיטורים, פיטורים בהריון, שימוע לפני פיטורים, התעמרות בעבודה, הטרדה מינית, הרעת תנאים ואיסור הפליה בעבודה.

עם נבחרת מומחים מובילה בתחומה, המשלבת מקצוענות עם ראיית טובת הלקוחות, משרדנו מעניק את השירות המשפטי האיכותי ביותר, והתוצאות מדברות בעד עצמן.

חשוב לדעת

המשרד בתקשורת

השאירו פרטים למימוש זכאותכם לשיחת ייעוץ מקצועי משפטי מיידי

זכות גדולה לעזור ללקוחותינו

Professional
Yarden Cebuano
Yarden Cebuano
עוד ליאת פייגל ליוות אותי ברגעים לא קלים, נתנה לי תמיכה משפטית וויחס משפחתי, תענוג לעבוד איתה.
Shlomi Turjeman
Shlomi Turjeman
מקצועיות
Gabriela Milman
Gabriela Milman
נפצעתי בתאונת עבודה כשנסענו לטיול מטעם החברה. ליאת לא נחה לרגע עד שהשיגה פיצויים עבורי. מעריכה מאוד את הנחישות והאומץ... להתמודד עד להשגת תוצאות אופטימליות.קראו עוד
Inon Dahan
Inon Dahan
עו״ד ליאת פייגל זה האדם הנכון בזמן הנכון, עם ראיה מרחבית, מבינה את התמונה הגדולה ויודעת להתוות את הדרך המיטבית עבור ולטובתו... העליונה של הלקוח.היתה לי הזכות לקבל ליווי סופר מקצועי ואמפתי בתקופה מאתגרת בחיי. ליאת ליוותה אותי בעדינות ונחישות להשיג את התוצאות שיטיבו עימי לטווח ארוך ולא יפגעו בי כלכלית. ממליצה בחום על השירות של ליאת היא מאוד מקצועית, בעלת חשיבה אסטרטגית נבונה, אמינה כנה והוגנתקראו עוד
ימית הוניקמן
ימית הוניקמן
מקצועיות ושירות מעולה
דנה רפאל
דנה רפאל
משרד איכותי עזרו לי בכל מה שבקשתי במהירות ומקצועיותצוות מעולה, יישר כוח
אביב דעיה
אביב דעיה
משרד ליאת פייגל ושות מורכב מצוות איכותי, מקצועי, עגון , רגיש, מעבר למקצועיות הרבה, איכות השרות והמקצועיות הרבה וכל תחום... ותחום, מדובר בצוות אנשים שתמיד יקבלו את פניך בחיבוק, חיוך ענק ומייד תרגיש שהם לגמרי שם עבורך , ידאגו לטפל בענייניך כאילו היה עניינם הפרטי, ליאת אשר מובילה את המשרד הינה עורכת דין בזכות, אישה מדהימה בעלת לב ענק, זמינה ללקוחותיה 24/7, מקצועית, איכותית...אני מרגישה זכות ענקית להיות מיוצגת על ידם, התוצאות מדהרות בעדם עצמן.קראו עוד
Gabriela Milman
Gabriela Milman
הגעתי לעורכת דין ליאת מהמלצה של חבר,יכול להגיד שלא פגשתי כזאת אישה טובה,שאכפת לה מהלקוח עד הפרטים הקטנים בחיים האישיים,יחס... אישי שלא קיבלתי אצל שום איש מקצוע,ליאת את אלופה ואין כמוך,ותודה שבזכותך ניצחתי!!קראו עוד
יהונתן בן ברוך
יהונתן בן ברוך
כבר בפגישת ההיכרות קיבלתי את כל המידע הדרוש כדי שאקבל פרופורציות ואבין מה הסיכויים שלי להצלחה במקרה שאיתו הגעתי למשרד. ככה... צריך להתנהג ללקוח!קראו עוד
Danny Fisher
Danny Fisher
js_loader

זמינות מירבית

ניסיון עשיר בתחום

ייצוג בתיקים מורכבים

יחס וליווי אישי

אלפי לקוחות ממליצים

ליווי מלא לאורך כל התהליך

שאלות ותשובות

על פי חוק הודעה מוקדמת לפיטורים והתפטרות, על עובד המעוניין להתפטר מעבודתו למסור למעסיק הודעה בכתב על התפטרות תוך ציון מועד וסיום העבודה בפועל.

משך תקופת ההודעה המוקדמת תלוי באורך העסקתו של העובד. לעובד בשכר זה נע בין יום אחד לחודש עבודה במהלך 6 החודשים הראשונים לחודש לאחר שנת העבודה הראשונה. לעובד יומי/שעתי זה משתנה מיום אחד בחודש במהלך השנה הראשונה לחודש לאחר שנת העבודה הרביעית.

פיטורים ללא שימוע אינם חוקיים. בתי הדין לעבודה נוטים לפסוק פיצויים לטובת העובד כאשר שימוע לא נערך או התנהל שלא כהלכה. במקרים מסוימים רשאי בית המשפט לבטל את הפיטורים ולהורות על החזרת העובד לעבודה.

פיצויי פיטורים הם פיצויים המוענקים לעובד שעבד ברציפות במשך שנה באותו מקום עבודה ופוטר על ידי המעסיק. מצבים מסוימים, כגון הפסקת חוזה לתקופה קצובה, התפטרות עובד מסיבות ספציפיות או נסיבות אחרות, עשויים אף הם לזכות את העובד בפיצויי פיטורים.

עובד שכיר זכאי לפיצויי פיטורים בשווי שכר חודשי לכל שנת עבודה. כמו כן משולם פיצוי יחסי עבור חלקי שנה. עבור עובד בשכר שעתי, שעות העבודה הממוצעות ב-12 החודשים שקדמו לסיום כפול השכר השעתי האחרון נחשבות לקביעת השכר. יש להכפיל את השכר הקובע הזה עבור שנות ותק.

על המעסיק לשלם פיצויי פיטורים תוך 15 יום מסיום יחסי עובד-מעביד. אי ביצוע כן עלול להוביל לתביעה נגד המעסיק בגין הלנת פיצויי פיטורים.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 12 ביקורות
×
js_loader
a4
משרד עורכי דין ליאת פייגל ושות'
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם נציג המשרד >>